Tuesday, January 24, 2012

stygt.

jeg mistet jomfrudommen i en enkeltseng. tidlig en sommerdag. ganske tidlig på morgenen. gardinene var fortsatt dratt for. "jeg er trøtt," sa jeg. "du kan legge deg i senga mi," sa han. "ja, kanskje," sa jeg og la meg i senga hans og han holdt rundt meg. og så tok han av meg klærne mine. og jeg hjalp ham med det.

jeg tror vi begge var ganske redde, samtidig som vi ikke kunne noe annet enn å stole på hverandre. ville bare få det gjort, komme oss videre, jeg ville gjøre alt som kunnes gjøre når to mennesker er nakne. bli ferdig med det og stikke hjem. rekke bussen 14:44. storebroren hans var på rommet ved siden av. han må jo ha hørt oss, jeg tror nok at han hørte oss, men jeg tror han skjønte at han måtte la oss være i fred.

selv om det føltes som ingenting, så er det noe jeg vil huske resten av livet. du veit. de fine brune store krøllene hans og sånt. da jeg innså at han ikke har en så god selvtillit som jeg trodde han hadde, at han likte sin kropp mindre enn jeg likte min.

"dette er min første gang".
"nei, jeg skjønte det".
"var ikke meningen å lyve".
"det går fint. jeg har jo heller aldri hatt sex før".

jeg husker at vi kysset hverandre rett før jeg skulle snu meg og gå ut ytterdøra, og så sa "vi sees senere" til hverandre, og jeg lurte på om han følte det samme som jeg følte. at jeg helst aldri ville se ham igjen.

jeg stod på bussholdeplassen, "herregud, nå har jeg i det minste gjort det, mistet jomfrudommen før videregående, nå slipper jeg å tenke på det," tenkte jeg også så jeg ned på bakken og der lå det et lilla gitarplekter som jeg la opp i bukselomma mi. og noen måneder senere ga jeg plekteret bort til en kompis som spiller gitar, hva faen skulle jeg meg et lilla plekter jeg fant den dagen jeg mistet jomfrudommen min.

2 comments:

  1. jeg liker dette. lettbeint, på en måte, men veldig interessant. elsker historier om hvordan folk mistet jomfrudommen sin.

    ReplyDelete
  2. enig med med i, likte det og liker historier om det. bra bra.

    ReplyDelete

Blog Archive