Tuesday, January 31, 2012

brukte jenter

hvis intimitet er en slags kontrakt, at hvis han kysser deg betyr det at han synes du er fin, hvis han tar på deg mellom bena imens dere er på kino, må det bety at han er keen på deg...

jenter som blir brukt. jeg liker ikke jenter som sier de har blitt brukt. fordi hvis det virkelig er sånn at du har blitt misbrukt, betyr det at det har vært regler og retningslinjer. sånt må bestemmes på forhånd. var han klar over hvor du stod i saken?

du må avtale ting på forhånd. uansett om det er du eller han som ender opp med å være offeret. er det virkelig en deal? det er en stor forskjell på en deal og 'visste han ikke at han kom til å såre meg?' faen ta deg. gutter er dumme. eller så er de utspekulerte. du trenger ikke engang avtale det med ham, bare vær sikker på hva du selv gjør.

du er ikke et offer. han kan ikke ha slik makt over deg.

jeg blir ikke brukt. jeg gir, men jeg er ikke så svak at jeg lar meg brukes. han kan lyve, han kan vise seg å være en stor drittsekk, men ikke faen om han noen gang får bruke meg.

du får meg ikke. noen ting bare får du ikke av meg.

1 comment:

Blog Archive