Tuesday, January 3, 2012

jeg vet ikke

du er den eneste jeg har stoppet under trærne og spurt om et kyss - du snudde deg og lukket øynene, kysset meg og jeg smilte
og jeg har lent meg til deg på toget, bare fordi jeg kan, latt som om jeg har sovna, sånn at du skal få tid til å tenke
jeg tror at hvis vi hadde holdt ut lenge nok (til høsten), hadde jeg trasket ned gatene sammen med deg, sett høstløvet fly litt og legge seg andre steder i det vi sparker bladene,
jeg tror nok at det er sånne ting jeg hadde tenkt på, hvordan verden ser ut når vi holder hender

vinteren er ikke en fin tid å starte et nytt forhold og jeg ser ikke hvordan dette skal gå
i denne kulda har jeg ikke så mye å prate om og jeg er altfor redd jeg ikke klarer å varme deg
at jeg gjør deg styggere enn du er og at du gjør meg styggere enn det jeg er
det er sjeldent mennesker ser vakre ut når sola ikke skinner i håret deres og det er vanskelig å se det skjønne når alt rundt oss ikke synes

No comments:

Post a Comment

Blog Archive