Saturday, January 21, 2012

lunt.kaldt.digg.kaldt.ISKALDT

"hvis det koster penger drar vi bare tilbake"
"ja, det er jo greit å gå helt opp til nordpolen også finne ut at vi ikke kommer inn"

i dag var det kjempekoselig. jeg har ikke ord på hvor fint jeg hadde det de timene jeg var inne.
men ute - ute var det ubønnhørlig. seriøst. jeg skal aldri undervurdere en boblejakke igjen.

jeg sitter på trikken og ser på de to rare damene som vorser med en ringnes hver i hånda, trikken er STAPPFULL fordi trikken er 25 minutter forsinka - sånt blir det folk av - ekkel ringnesånde er søren ikke digg, ringnestaperkjerringer.

vil faen ikke til bondelandet jeg bor på, vil helst bare bo rett over deichmanske, kjøpe inn tonnevis av mat i november og når snøen kommer slipper jeg å gå ut. jeg skal ha masse vin. og folk på besøk. TRENGER FAEN IKKE GÅ UT. orker ikke offentlig transport. seriøst. kjøpe inn mat og vin, slik at man slipper å gå ut når det er kaldt.

i dag var en av disse dagene jeg lurte på hvorfor i helvete man velger å bo i norge. nei. imorra drar jeg ikke ut. dvale. nestendvale.

2 comments:

  1. hahaha. jeg elsker deg. men jo. vi må flytte herifra en eller annen gang.

    ReplyDelete
  2. Jeg melder meg frivillig til å komme å besøke deg hele tiden!

    ReplyDelete

Blog Archive