Friday, January 27, 2012

januar i bokstaver

a - jeg har valgt å være en del alene og har fått tid til å tenke. "jeg har ikke forandret meg, jeg har bare funnet meg selv". stemmer det? før var jeg redd for å bli glemt om jeg ikke møtte opp, nå tenker jeg at det ikke spiller noen rolle.

b - jeg oppdaget beach house for alvor og er helt forelska. jeg hører på denne sangen ganske ofte:


c - jeg misliker katter, men bukowski er interessant og han har et dikt som heter "cats"

d - duetter. jeg drømmer om å synge duetter.

e - eksistensialisme

f - f for faen. (ida sa det ikke kler meg å banne.)

g - guttefrie uker.

h - da jeg innså at jeg faktisk endelig skal flytte om noen mnd.

i - ingenting. de dagene jeg følte at ingenting betydde noe.

j - jeg er en journalist, jeg vil alltid være en journalist

k - klemmer betyr ikke så mye lenger, jeg gjør det som regel bare fordi jeg må

l - nesten skalla og dyre leger uten svar.

m - miranda july og ny mobil

n - nok er aldri nok.

o - jeg var på utdanningsmessa en onsdag for å besøke standen til nansenskolen og westerdals, og læreren på westerdals, som egentlig var en småarrogant kunstner, sa at jeg virker moden for alderen og "vi sees neste år". fuckyeah.

p - pappa. pappa, pappa, pappa. elskede deg, pappa.

(q)

r - R.A.F. baader-meinhoffkomplekset, linksradikalismus, sehr interessant

s - jeg var i sri lanka forrige måned. jeg klarer nesten ikke tenke på det. tenk at jeg for en måned sida satt bakpå en motorsykkel i asia og kjente vind i håret, fikk broren min til å stoppe ved en secondhand-bokbutikk hvor jeg kjøpte en bok av josh grisham fordi jeg hadde så dårlig samvittighet (turte ikke gå ut uten å kjøpe en bok, stakkars butikkmannen - likte ikke at fetteren min måtte stoppe forgjeves)

t - tom. nord-iren jeg møtte i dresden sendte meg en mail og jeg ble forelska i tanken på ham. han var fin og syntes jeg var interessant og skrev ned det jeg sa, men mest av alt var det fantastisk å sitte på en bakkemur fra ettermiddag til 11-tida, da måtte vi løpe for å rekke toget. fra sola som skinte til å nesten ikke se hverandre i mørket, bare når vi tente røyken med lighteren.

u - utstilling sammen med idaj. hvor de hadde masse barnebilder av eldre homofile (altså, folk som senere 'kom ut av skapet'), kult konsept.

v - vinterdepresjon uten like. virkelig. det har vært så mye bedre enn de andre årene. forrige halvår gikk så fort. digg.

w - da jeg bestemte meg for å komme inn på westerdals. jeg må komme inn på westerdals(!!!)

(x)

y - da jeg trykka på masse forskjellige videoer og tilslutt endte opp på denne perlen:

(z )

æ -men til tross for alt, har jeg ikke vært like ærlig som jeg har pleid å være

ø - jeg har ikke drukket mye øl. jeg har ikke vært mye drita, bortsett fra på nyttårsaften. jævlig digg. helt seriøst.

å - nå har jeg gjort alt jeg kan.


1 comment:

Blog Archive