Wednesday, January 25, 2012

jeg var aldri der hos deg

"du kan sove på fanget mitt hvis du vil"

noen uker senere satt jeg og blumensøsteren min på på stranda og jeg skrev et brev til ham. "jeg savner deg. håper du har det bra. glad vi fikk ordna opp i alt før jeg dro. håper du kommer på besøk. håper du får møte søsteren min, jeg tror du hadde likt henne. stjal et påfuglfjær til deg, håper du liker det. håper du ikke har ekle mareritt lenger. glad i deg. skriv tilbake om du vil".

er du klar over hvor ekkelt det var å alltid lure på hvem du egentlig tenkte på imens du var sammen med meg? jeg skjønte jo at det var så altfor mye vi ikke snakket om - det var altfor mange ganger du var stille. at du ikke skjønte at jeg var en ødelagt 17-åring som ga deg alt jeg kunne og jeg var så jævlig klar for å slippe deg helt inn, visste du noen gang hvor naiv og dum jeg var, hvor mye du egentlig hadde meg?

jeg synes ikke du burde ha sagt alt det om at du var glad i meg og brydde deg om meg, for det er ingen som har fått meg til å føle meg like dum som deg. jeg tenker ikke på deg lenger, bare noen ganger, og det bare når jeg går forbi den skauen hvor jeg hadde en ekkel ettersmak i munnen, men jeg smilte og hjalp deg med å ta på deg buksa di - virkelig, trrodde du virkelig at jeg likte det, for jeg kan egentlig ikke huske å ha følt noe fint på den toppen.

"jeg kan ikke gjøre dette lenger. jeg er ikke forelska i deg.
vi kan ha sex, men du får ikke kysse meg".

jeg vet du ikke prøvde å være slem, men jeg håper du føler deg slem når jeg sier at når jeg trenger å hente fram usikkerhet, tenker jeg på de gangene du så meg i øynene og jeg skjønte hvor langt forbi meg du egentlig så




2 comments:

  1. takk for at du skrev denne teksten. takk for at du skrev den for deg selv, og takk for at du skrev den for meg. jeg trengte å lese den, selv om den handler om deg, så kan jeg speile meg i alle refleksjonene dine. "at du ikke skjønte at jeg var en ødelagt 17-åring som ga deg alt jeg kunne og jeg var så jævlig klar for å slippe deg helt inn, visste du noen gang hvor naiv og dum jeg var, hvor mye du egentlig hadde meg?" veldig bra. takk.
    ps kan du sende meg det bildet på mail eller noe? jeg får ikke forstørret det og lurer veldig på hva det står, selv om jeg kanskje har sett det før så lager du så mye fint at det er vanskelig å følge med. naken sterkere alene, jeg husker den teksten, jeg husker at den er fin men jeg husker ikke hva det står. puss

    ReplyDelete
    Replies
    1. det er veldig rart du ikke får forstørret den, prøvde å fikse på det, men aner ikke hvordan. æsjæsj!

      takk, jeg elsker deg, puzzzzpuss.

      Delete

Blog Archive