Saturday, January 14, 2012

lesetips

jeg vet ikke om du har vært innom dem allerede, men disse bloggene leser jeg for både inspirasjon og som "underholdning". blogger jeg sjekker hver dag:

ingen vet om denne bloggen - ikke bare skriver hun helt fantastisk, men hun har flyten. og den er ikke bare viktig, den er essensiell og flyten gjør det enklere å skille mellom et litterært kunstverk og et litterært verk. jeg tror også at man kjenner seg igjen i tekstene til denne "noen", og om man så ikke kjenner seg igjen i dem NÅ, vil man før eller senere gjøre det. trykk her for et fint innlegg

vetkje - lar meg ta del i hendelser jeg enten har vært med på eller ikke har vært med på. skriver koselig, bloggen gir meg litt insikt i hvem hun er, hvem hun vil være, hvem hun var og hvordan hun har forandret seg. bloggen gjør meg glad. her kan du lese noe om som ikke vet alt

solsikkeelegi - sola, pynter ikke på omstendighetene. mest av alt ønsker hun at noen venter på henne et eller annet sted og jeg liker skribenten veldig godt. trykk her for å lese om hverdagslig frustrasjon over den kalde tilværelsen i vårt lille land

nomade - skriver vakkert om stygge og vanskelige ting. synes det er fascinerende at man ender opp med å se mer opp til personen enn synd på henne. noe av det kuleste jeg har lest

lista er veldig kort.
jeg ser at dere er innom bloggen min og det hadde vært kult å vite hvem dere er, i hvert fall forstå hva som går opp i hodene deres. men jeg vet hvordan det funker - du gir kommentarer og får kommentarer, og jeg er ikke så veldig flink til å kommentere. men så trenger jeg ingen kommentarer selv, jeg vil egentlig bare lese bloggene deres. vær så snill legg igjen inspirasjonskilden deres i form av blogg, eller kanskje bare linken til din egen blogg.


2 comments:

  1. jeg leser nomade og vetkje, for samme grunner som deg. også leser jeg

    bloggen din

    destoreorda.wordpress.com selv om hun aldri oppdaterer nesten. kvalitet over kvantitet.

    leloveimage.blogspot.com fordi den er basert på reader submissions og ingenting er finere enn tusen ulike kjærlighetshistorier på en og samme blogg.

    lissis.blogg.no fordi jeg har blitt hektet på livet hennes, ikke fordi hun er en hverdagsblogger altså, hun var det kanskje litt mer før, på den gamle bloggen. hun er en sånn person jeg sikkert ville blitt starstruck av å treffe eller se på gata. det er også en blogg jeg blir veldig inspirert av, og derfor forteller jeg ikke så mange at jeg leser den.

    hjartesmil, selvfølgelig, som har byttet domene til grayzine.com/hjartesmil.

    pluss mange andre som er dritfine men som jeg ikke husker og som jeg glemmer fordi jeg ikke bruker bloglovin lenger. må starte med det igjen.

    ReplyDelete

Blog Archive