Thursday, January 12, 2012

familieteater

jeg som trodde jeg kunne bevege meg slik jeg ville med nålene i ryggen nålene som holder nylontrådene fast - for et dukketeater dette er - hvis jeg kutter dem av faller alt sammen og da er ingenting lenger i balanse for det må fem til for å holde det sammen og jeg kan enten henge med og sørge for at tyngden vår sammen holder alt på plass eller så må jeg kutte av trådene men den ene gangen jeg prøvde å hoppe ned gikk alle de andre opp og jeg ødela opprettholdelsen av dukketeateret de prøver å sette opp og jeg har funnet ut at det er vanskelig å komme seg unna for for da må jeg løpe og aldri se tilbake i viten om at jeg har ødelagt en balanse og i det sekundet jeg blir borte vil det allerede være for sent for dem å reddes

No comments:

Post a Comment

Blog Archive