Monday, January 23, 2012

det vil gå fint.

jeg snakket med den tyske søsteren min idag og kom fram til at selv om vi er veldig forskjellige, har vi følt mye av det samme i det siste. slik som at sosialisering har vært en byrde - 'orker ikke høre på hvem som er sammen med hvem eller hvem som har slått opp med hvem' - og jeg sier 'i det siste har jeg ikke klart å være hverken glad eller lei meg på samme måte som før' og hun sier 'no, me neither, people just don't interest me in the same way'.

og imens hun forteller om hvordan det har vært når bestevenninna har fått seg en ny kjæreste og at hun plutselig føler seg som en gjest i livet hennes, husker jeg på å fortelle henne at noen timer på toppen av hjertet i oslo fikk meg til å se bort fra den sporadiske meningsløsheten ellers.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. gjest i livet til bestevenninna... takk for at du satte ord på det.

    ReplyDelete

Blog Archive