Friday, November 25, 2011

yessir

i dag har jeg bestemt meg for å rydde. jeg har tusenvis av bokser, jeg har helt dem ut på gulvet og jeg har tråkket i stifter.

jeg har funnet teposer som jeg har fralagt meg på et eller annet tidspunkt, den ene lukter kanel og kan fortsatt brukes. også var det den mugne teposen, da. litt ekkelt, men sånn er det.

men sorry, i dag så blir det ikke så mye symbol-bruk. ingen paraleller. i dag skal en myglet tepose bare få lov til å være ekkel.

forresten, i dag har jeg snakket om skriving med hun som eier bloggen ingen vet om (egentlig snakket vi om alt fra russeknuter til oransje gensere). vi er begge enige at teksten trenger flyt for å kunne være bra - flyt er viktig.

teksten flyter når du føler at noen kiler deg med et fjær imens du leser teksten. jeg vet ikke hva du synes om kiling, men jeg synes det blir litt for mye av det gode og vonde på samme tid. sånn er en fin tekst - lett, god og vond på samme tid.



1 comment:

  1. sånne her poster liker jeg. lettbeint og koselig, dessuten er det flyt i det. haha
    skal vi flytte et sted sammen, noen gang? eller er jeg for døll, og du for intens?
    puss på dig

    ReplyDelete

Blog Archive