Wednesday, November 23, 2011

"jeg har fått meg kjæreste"

"HÆ?!!" roper jeg og hopper opp av senga og snurrer. "Men elskede, du kan jo ikke ha en kjæreste!"
Og hun ler og sier: "jeg hater at alle reagerer sånn, men jeg tenkte du ville vite det".
"Men det er ikke det, det er bare det at jeg tenker at de fleste som har en kjæreste, har en kjæreste fordi de har et område i livet som de selv ikke klarer å romme. Men du, du gjør det. Du er så selvstendig og en så stor person alene at du ikke egentlig kan ha en kjæreste," sier jeg.
"Ja, det er det ikke gøy hvordan ting ender opp å være".

Willy Nøtteliten. Ta vare på henne. Vi har kommet fram til at "kjæreste" er et jævlig teit ord for teite mennesker. "Boyfriend" minner om mannsjåvinisme. Hva i helvete er det for noe?

Kjæreste? Nei. En person du kanskje liker bedre enn alle andre du har møtt.

1 comment:

  1. du skriver pent. ærlig. inspirerende
    du skriver nakent, men ikke sårbart. du er utrolig god til å skrive, fortsett vær så snill!

    ReplyDelete

Blog Archive