Sunday, November 6, 2011

denne helga har jeg:

* snakket på telefon med bestevenninne og fortalt henne ting jeg har vært for flau til å innrømme for meg selv (men så sa jeg det til henne, jeg sa det høyt, og da skjønte jeg ting litt bedre selv også)
* kjøpt en ny skjorte
* vært med den andre hjertevennen min, hun jeg har hatt lenge. kjøpt øl og fulgt henne hjem og hun sa: "jeg savner deg ikke i hverdagen," men hun sa det bare fordi vi har bodd borte fra hverandre lenge nå, jeg tenker på henne hver dag, men jeg savner henne ikke fordi jeg er glad i henne på en annen måte og det er fint å tenke at hun føler det på akkurat samme måte
* innsett at jeg faktisk har forandra meg, jeg snakker annerledes og tenker annerledes. jeg er mer uavhengig og mer stabil. jeg var i england et år og da jeg kom tilbake lurte jeg på om året hadde vært bortkasta for jeg følte meg fortsatt som den samme, men nå ser jeg at alt det jeg har opplevd de siste årene har FORANDRET MEG; jeg tenker annerledes, snakker annerledes og går annerledes.
*jeg burde søren meg begynne å øve til den politikk-prøven hvis jeg har planer om å bestå videregående

No comments:

Post a Comment

Blog Archive