Tuesday, November 15, 2011

til piken med stormannsgalskapen

kjære deg. du vet hvem du er, for jeg kommer til å si det til deg.

jeg vil bare si at jeg synes du er fin. du er faktisk en av de fineste. du er en stor person. du har et stort hjerte. og et stort sinn.

du er smart. du er så himla smart at til tross for politiske uenigheter, stoler jeg på deg. jeg stoler på det du sier. tenker meg om før jeg skal svare.

jeg sier dette til deg fordi jeg har lyst til at du skal forstå at du allerede er ganske viktig. jeg snakker om deg til ganske mange av de jeg møter, jeg beskriver deg som hun morsomme, smarte og pene. du skal bli større enn det du allerede er, det tviler jeg ikke på.

jeg elsker deg så utrolig mye, min aller fineste venninne. du er classy, cool og cute.
jeg savnet deg da jeg var borte i fjor, for ingen får meg til å le sånn som du gjør. ingen får meg til å føle meg like STOR i en så liten verden, ved å si at gutten som såret meg ligner på en mumie, eller imitere hvordan han ser ut.

jeg elsker deg. det er en ære å være din venn.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive