Sunday, November 6, 2011

jeg liker deg når du er edru

jeg liker ikke å bli tatt på når jeg er drita, jeg hater den oppmerksomheten. jeg drikker ikke for å bli selvsikker og om det er det du gjør - drikker for å føle deg mer modig - så vil jeg at du skal holde deg unna meg.

jeg er ikke den jenta som ser meg rundt etter et ligg hver gang jeg går inn på et sted. jeg er verdt mer enn "jeg er drita så jeg kan ta deg"-holdningen din. "jeg er drita, jeg har lyst til å pule og du er kjempepen nå som jeg er drita".

drita gutter er ekle. de er svake, men samtidig så sterke. og jeg, jeg som den fine jenta jeg er, blir helt maktesløs, klarer ikke å si nei, men jeg lyver ikke og sier ja heller. nei, jeg tier heller ikke.
men jeg ler og du tror jeg har det gøy og før jeg kan si nei har du dratt ned glidelåsen din og jeg har tatt av strømpene mine. og da er hendene dine rundt rumpa mi og da tenker jeg heller "shit au," selv om jeg får lyst til å si: "dette kommer ikke til å gå for meg, jeg kan ikke gjøre det på denne måten. kan vi ikke bare prøve igjen når vi er friske og fine begge to?"

nei, nei, nei. sånn skal jeg ikke ha det. ikke ta på meg når du har drukket. kom tilbake når du er edru. jeg er en hyggelig person, jeg liker deg når jeg er edru. kom tilbake når du er edru og spør om vi kan finne på noe til uka. jeg liker deg like godt i mørket med et tomt vinglass ved siden av deg som jeg liker deg i dagslys med vinterkåpa kneppet igjen.
når jeg faktisk kan få deg til å smile fordi jeg forteller deg morsomme ting, enn når begge bare fniser av at vi har havnet halvnakne i samme seng en sen fredagskveld.

2 comments:

  1. styrken din! du er sterk og denne teksten fikk meg til å tenke på hva slags verdier jeg også står inne for. fine jenta mi. forresten har du fått et veldig pent nytt design, jeg liker det kjempemasse, også kunne du med fordel gjort skriften litt større, for det er vanskelig og ubehagelig å lese så liten skrift. men resten av designet og den lille teksten: fiiiiiin!

    ReplyDelete
  2. Du er så god du Rita!
    Du skriver så godt og det er så masse følelser på gang her,
    jeg liker det.

    ReplyDelete

Blog Archive