Thursday, November 24, 2011

assignment 1 - the phone call you wish you could have

Dag 1
"Jeg elsker deg".

Dag 3
"Du er ganske ålreit".
"Hva er dette for noe?"
"Spiller ingen rolle".

Dag 4
"Hadde jeg visst hvordan jeg skulle ha løst problemene dine, hadde jeg sittet oppe med deg hele kvelden".
"Hvem er du? Hvem i helvete er du?"

Dag 5
"Jeg setter pris på deg".
"Ikke legg på nå! Jeg vil spørre deg om noe".
"OK."
"Var jeg fin på håret i dag?"
"Hvordan skal jeg vite det?"
"Ser du meg ikke?"
"Nei."
"Eksisterer du?"
"Jo, men på min egen måte. Jeg kjenner i hvert fall dine hemmeligheter".
"Jasså".
"Ja, og du vet jo hvor viktig disse hemmelighetene er for deg".
"Men jeg har ingen hemmeligheter. Jeg interesserer meg bare for andres hemmeligheter".
"Hvis dine hemmeligheter ikke hadde vært viktige, hadde vi ikke hatt denne samtalen".
"Er du en av hemmelighetene mine?"
"Kanskje".

Dag 6
"Du er nå ganske vakker".
"Det der var en frekk løgn".
"Det er da ingen løgn".

"Begynner jeg å bli gal?"
"Nå kan du jo lure".
"Kanskje du gjør meg gal?"
"Da har du vært gal fra starten av. Stemmer det?"
"Jeg synes du skal holde deg unna meg".
"Det er du som må holde deg unna meg".


No comments:

Post a Comment

Blog Archive