Monday, November 14, 2011

inspirasjon

til høyre har jeg klistret masse bilder på veggen. den første man ser er: noen.
over meg har jeg to lapper hvor det står: "what's on your mind?" den lappen er litt farlig. jeg husker jeg holdt på å begynne å grine da jeg skrev det, for jeg vet ikke helt hva jeg tenker med. jeg har også skrevet: "where is your mind" og den er egentlig jævligere.

bak/over meg har jeg et whiteboard med masse små ord på. sånt som man lager kjøleskapspoesi med. akkurat nå står det: "i find you a reason to love".

foran meg har jeg beatles-bilder. til høyre litt lenger borte står det: "write to discover what you think". jeg har også postkort fra steder jeg har satt mine føtter klistret på veggen.

alt dette har jeg gjort for meg selv. det hjalp. hvis jeg ikke hadde hatt dem hadde jeg ikke skrevet dette her nå.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive