Tuesday, February 28, 2012

fra hodet til hjertet også ut og tilbake

fordi hver eneste jævla setning gir så jævlig mye mening,
fine fine verden:
livet er så meningsløst
er vi ikke heldige som får leve
jeg er så redd
jeg er så glad i livet
jeg er så glad i deg
hun tar fra meg lysten til å leve

jeg skriver for å holde meg gående, både på godt og vondt og noen ganger klarer du mye bedre å sette ord på det jeg føler, før jeg i det hele tatt har visst at jeg føler det selv

jeg klarer ikke sette grenser

jeg tror jeg kanskje er schizofren,
jeg har stemmer i hodet som forteller meg forskjellige ting og noen ganger forstår jeg mer av det som skjer i ditt hode enn i min egen kropp,
- tror jeg

1 comment:

  1. å lese bloggen din er som å lese en dagbok og poesi på samme tid. det er uendelig fint.

    ReplyDelete

Blog Archive