Sunday, February 5, 2012

p_r_e_s_s

jeg satt på bussen og skrev for å holde meg fokusert på noe, hvis jeg så opp visste jeg at jeg ville spy og det er ekkelt å spy rødvin og jeg ville ikke lukte. og jeg skrev, jeg skrev nonsens og jeg tenkte at snart er jeg hjemme, jeg vil legge meg, jeg skriver for å ikke spy.

og når jeg skriver dette nå tenker jeg at jeg aldri vil få sagt nok. hva betyr disse ordene egentlig? ord skaper stemning, men finnes det virkelig noe som heter stemning? alt er jo så kompleks, hvordan kan vi klare å sette ord på ting som lykke når det bare skal et sekund før man går fra lykke til sinne? hva betyr dette her igjen? jeg skriver for å tenke, men jeg får ikke tenkt nok, ordene strekker ikke til, og jeg som alltid har tenkt at skriving er den mest omfattende formen for kunst

1 comment:

Blog Archive