Monday, February 6, 2012

bare ikke oss to alene, ok?

jeg vil ikke bli voksen. jeg vil egentlig for alltid være i den alderen hvor jeg har regler å bryte, jeg vil at livet skal være en leirskole hvor du sniker deg inn på rommet mitt og skal sove i senga mi.

"det har tatt meg mange år å finne deg".
"det har tatt meg så mange mennesker, så mange nederlag og gjort meg så vondt å finne deg".

for du skjønner, det er ikke like fint når ingen forventer noen ting lenger. jeg vil ikke være alene. vi skal være del av noe stort. alt stort har regler. jeg vil ha små konsekvenser. jeg vil at de skal vite at vi er sammen, banke i veggen og be oss være stille bare for å erte oss - jeg vil gjemme meg for lærerne med deg.

jeg blir aldri for stor til å ta imot håndplukkede blomster. jeg må innse at jeg ikke er en romantiker, jeg tror ikke på evig kjærlighet og roser på bursdagen. bare plukk blomster til meg, ok? flett det inn i håret mitt. ha sex med meg inne på gutterommet ditt med 2-pac-plakatene fortsatt klistret til veggene. jeg driter i det om onkelen din drikker seg altfor drita under julemiddagene og dasker alle jentene i rommet på drita - jeg synes det er fint at du kjenner familien din. jeg synes de er morsomme.

jeg vil ikke være helt alene med deg. jeg blir så jævlig ødelagt av sånt. skjønner du eller? jeg trenger at ting skjer. noe rundt meg må være i bevegelse hele tida. jeg vil konstant kunne vifte på armene. så bare ikke la meg være alene, ok?

No comments:

Post a Comment

Blog Archive