Saturday, March 31, 2012

"du tenker for mye"
du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for myedu tenker for mye du tenker for mye du tenker for myedu tenker for myedu tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for myedu tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye du tenker for mye

"men jeg bare føler at vi snakket sammen når du hadde det kjipt og at nå som du har det bra så er det liksom ikke så viktig for deg lenger å snakke med deg," sa jeg
"men du var jo borte i en uke," sa han
"ja, jeg vet, men..."
"ok, men i ferien. jeg spanderer kaffe på løkka, også kan jeg fortelle deg om at jeg er lykkelig og har det bra".


No comments:

Post a Comment

Blog Archive