Saturday, April 7, 2012

#1

'nei, jeg mener det. det er ikke et snev av poesi i det å runke en gutt i en kinosal som den mest usikre 14-åringen i verden, 14-åringen som ikke hadde spist noe annet enn knekkebrød til frokost og droppet middager i to uker og ikke turte å snakke om noe av det til noen som helst - fordi hun var den eneste som ikke hadde hatt kjæreste tidligere, den eneste som aldri hadde kysset før, den som ikke hadde klart å skyte noen baller i mål og den som ingen ville ha.

jeg var fjorten og tok på en pikk jeg aldri så, med den ene bestevenninna hans til venstre for meg som hvisket meg i øret at 'det der er helt normalt, jeg gjorde det da jeg gikk i sjette' og den andre bestevenninna hans som satt til høyre for ham som jeg egentlig ikke fikk sett fordi jeg ikke turte å snu meg i den retninga i det hele tatt. jeg stirret rett inn i skjermen med johnny depp, orlando bloom og kiera knightley som kjempet mot en eller annen blekksprutmutant under hele filmen, men fikk ikke med meg hva som egentlig skjedde før jeg så filmen igjen to år senere.

jeg kjente det harde og det stive under buksa hans og det ble vått og jeg fortsatte, og jeg sa til meg selv 'nå er du helt ferdig' og lurte på hvordan dette kom til å ende. jeg ville ta bort hånda mi, men jeg visste ikke når man var ferdig og jeg tenkte plutselig på at jeg skulle hjem - tenk om mamma finner ut av alle løgnene og jeg ble redd og glemte pikken i noen minutter.

så kom rulleteksten og jeg stoppet å bevege på hånda. han bevegde endelig litt på underkroppen sin og jeg tok vekk hånda, rulleteksten ble ferdig og han spratt opp for å gå på do og jeg så den siste biten som om det var det jeg hadde betalt 75 kroner for å se.
'ten years later' og orlando bloom og kiera knightley hadde fått en jævla sønn.

noen dager senere fortalte han meg at han skulle ønske jeg hadde blitt med ham på dass så jeg kunne ha kysset ham ned magen og sugd ham, og en uke senere sa han at jeg var feit og 18 måneder senere unnskyldte han seg for oppførelsen sin.'


2 comments:

Blog Archive