Friday, October 14, 2011

tenk om du går fra meg

h y s jjjjjj...

Ikke vær redd, jeg har ikke kommet for å ta deg.
Det begynner å bli kaldt, jeg tenkte jeg bare skulle by på en varm hånd,
eller kanskje du kan varme mine hender, for jeg er kjent for å fryse

Også slår vi en spøk om at jeg er et kaldt menneske også spør jeg om du kan kjenne hjertet mitt banke, for det kan i hvert fall ikke jeg
og jeg kjenner på ditt hjerte banke og vi begynner å le, for du skjelver for mye til at jeg kan kjenne på noe som helst

h yyyy s jjjj...

Skal vi sove? Skal jeg synge deg en sang? Jeg har ingen fin stemme, men jeg kan hviske ordene i øret ditt. Vær så snill la meg gjøre det for deg.
(jeg vil ikke være den siste som sover, tenk om du går fra meg)

Legg deg på fanget mitt. Det går fint. Jeg skal hviske deg fine ord i øret og du skal få høre alt om meg og senere skal du fortelle meg alt om deg. Liker du ikke faren din? Er moren din din bestevenn? Er søsteren din en tørrlagt alkoholiker?

Legg deg på fanget mitt. Jeg lover å ikke lure deg under skjørtet mitt.

h yyyyyyyyy ssssssssss jjjjjjjjjjjjj...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive