Monday, October 24, 2011

hør her. jeg har så jævlig lyst til å bare sette deg ned og fortelle deg alt. jeg vil snakke med deg. vil at du skal høre på meg. fortelle at du vil stille opp for meg, for faen.

jeg vil kunne ringe deg og fortelle deg hvordan dagen min var, fortelle deg at mamma ikke har det så bra og at jeg får alle rundt meg til å gråte.

du kommer til å tenke 'hvorfor sa du ingenting' og da skal jeg si: 'problemene dine virka bare så mye mer oversiktlige, du kartla ting så fint, og du visste hele tida hva du følte, og jeg syntes det var så fint å høre om'.

jeg vil at du så gjerne skal høre frivillig på meg når jeg sier at jeg er lei av å føle så mye, føle så sterkt og føle alt like sterkt hele tida.

jeg vil du skal vite at jeg vet du ikke kan fikse det, det er virkelig ingenting du kan si som kan gjøre det bedre.

jeg vil bare kunne ringe deg og ikke føle at jeg stjeler tida di. herregud. bare hør på meg snakke nå.


No comments:

Post a Comment

Blog Archive