Sunday, October 2, 2011

du får ikke lov til å være en del av meg

jeg vil bort fra dette, samtidig som jeg ikke vil det
jeg synes det er jævlig å tenke på at om et år så bor ikke vi ved siden av hverandre
en del av meg lurer på om vi kanskje er en av disse som planlegger men ikke gjennomfører
at du ikke reiser ut og jeg ikke reiser bort
at vi tar oss et friår for å jobbe før vi venter et år til med å leve
"for det er mange som gjør det," tenker jeg, "mange som sier de har lyst til å reise"
men de venter litt med det fordi de ikke har penger eller kanskje de ikke har baller

men uansett om du blir her er jeg sikker på at du finner på masse masse kult som du ikke trenger meg til, så jeg vil bort fra deg å skape noe du ikke får lov til å være en del av jeg også

No comments:

Post a Comment

Blog Archive