Sunday, October 16, 2011

kurere ensomhet med ensomhet

- har du noen gang tenkt på at man løser fett med fett? når man vasker?
- egentlig ikke.
- jeg kom til å tenke på at det er litt sånn med ensomhet også. at i ensomheten finner man glede i andres ensomhet. er ikke det rart? at man kan finne hverandre i ensomheten? jeg liker å tro at det er sånn i hvert fall. det føles i hvert fall sånn.
(du må slutte å tenke så mye)

du kurer min ensomhet med din ensomhet
og jeg tenker at jeg hadde fulgt etter deg fordi jeg tror at du kan skille vann fra vann, du får havet til å dele seg i to, du kan få jorda til å riste hvis du vil. jeg hadde fulgt etter deg fordi jeg tror på deg og så lenge vi er sammen i ensomheten og om ensomheten så kan vi klare oss fint begge to.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive