Friday, October 21, 2011

krth

kjære kusine, venninne, elskede
jeg bryr meg masse om deg,
jeg elsker deg

du falt i armene mine fordi du fikk noe i hodet
og du fortalte meg om anfallene
og pillene de får deg til å ta
og nesten-død
og jeg ble redd fordi jeg elsker deg så sinnsykt mye

og jeg elsker den felles fetteren vår, som egentlig er så sinnsykt ute å kjøre
og jeg elsker deg fordi du er minst like gal som meg, selv om du mener jeg er helt koko
og du forstår det når jeg sier pappa er komplisert, og at jeg elsker ham, men det er uutholdelig

jeg elsker deg men jeg er så sinnsykt redd for å ende opp som deg
her var du glad og lykkelig og du ba meg ta et bilde for å kunne sende det tilbake til den heite sykepleieren. også ringte du og sa at du hadde det bra i norge.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive