Wednesday, May 23, 2012

skulle ønske du ringte

det har gått over en uke nå og du har ikke ringt, vi har ikke sett hverandre og du har ikke ringt. jeg er sikker på at du ikke har tenkt på det, og det er greit - du har vært litt opptatt nå som det er sol og sommer, men jeg skulle ønske du hadde ringt. vi kunne tatt den pilsen og jeg kunne ha delt en pakke camel med deg selv om jeg egentlig ikke røyker lenger, men vi kunne ha sittet der og delt alt, øl, røyk og kjeks med ost, sånn som i fjor - husker du i fjor? da var det også sol og sommer, men det var oss to, og du glemte ikke å ringe - vi var en fin duo i fjor.

jeg trenger deg ikke lenger, det gjør jeg jo ikke. jeg gjorde det før. jeg tenkte at jeg ikke kunne være alene. jeg tenkte at du ville vært den personen jeg hadde tatt tog til istanbul med. men jeg ville jo egentlig aldri til istanbul med deg, jeg ville bare teste om du ville blitt med meg. nei, nå klarer jeg å være alene nå, jeg klarer det fint, men det er litt kjipt når du en gang betydde så mye for meg.

det går jo greit, men det er trist. du har vært opptatt og hatt det fint, men jeg vært alene og hatt god tid til å tenke. skulle ønske du hadde ringt, jeg vet det er lett å glemme, men jeg skulle ønske du ikke glemte meg. skulle ønske du hadde ringt når du sitter i parkene og ler, skulle ønske du husket da vi hørte på "beautiful boy" med ørene på gresset. skulle ønske du hadde husket at jeg også var gøy å være med, jeg skulle ønske du er der for meg nå som jeg ikke lenger vet om jeg er kjedelig eller gøy. jeg skulle ønske du hadde ringt, også kunne vi ha funnet ut av det sammen igjen, funnet ut av det i år også.

No comments:

Post a Comment