Thursday, March 6, 2014

how to make someone co-dependent


noe inni meg sier til meg at jeg er et av disse menneskene som kunne funnet på å låse barn inne i skap og la dem finne ut av hvordan de skal komme seg ut igjen, og etter noen timer ville jeg sluppet dem ut og gitt dem en stor klem og sagt: "jeg er her, jeg er her, jeg kommer aldri til å bli borte," latt den gråte i armene mine til den blir for trøtt og sovner og sier at jeg aldri må gjøre det igjen, jeg var så redd der inne, jeg var så redd der inne - takk for at du endelig slapp meg ut.

men jeg leste en tekst som sa: hvis du lurer på hvordan du kan forandre deg, er du sikkert allerede en veldig bra person, så jeg tenker det er bedre å være bevisst psykopattendensene dine enn å være dem uviten.


1 comment:

  1. Det der er noe av det fineste/sjukeste. Og jeg er helt enig.

    ReplyDelete