Sunday, May 24, 2015

det er ofte jeg tenker at jeg må skrive det jeg tenker at andre vil lese. faktisk så tenker jeg det ofte. men når jeg først har klart å sette meg ned til å skrive, gjør jeg ingenting annet enn å skrive, og da klarer jeg ikke å skrive det jeg kunne tenkt meg at andre vil like - det går ikke, jeg kan ikke den oppskriften og noen ganger irriterer det meg å ikke kunne skrive det jeg tenker at folk egentlig vil lese, men imens jeg skriver tenker jeg heldigvis ikke på de tingene. kunsten i å skrive ligger kanskje bare i det å skrive, mellom all grublinga, facebookinga og prokastineringa.


3 comments:

  1. det tror jeg du har rett i. håper jeg en gang får lese det du skriver.

    ReplyDelete
  2. det tror jeg du har rett i. håper jeg en gang får lese det du skriver.

    ReplyDelete
  3. Det andre vil lese har ingen verdi som litteratur. Fortsett å skrive det som betyr noe, det som har en risiko.

    ReplyDelete