Friday, November 28, 2014

herregud for et liv jeg har valgt i sjølanalyse.

i forrige uke hadde jeg masse fin sex, og plutselig skjedde det en ting som minte meg på hvor kjipe folk er noen ganger, hvor lite folk bryr seg, hvor lett det er å skade deg og hvor jævlig sensitiv jeg er og så hadde jeg sex med en annen person som jeg er litt forelska i, men jeg følte meg så utrygg og han tenkte sikkert at dette blir for mye, litt for mye følelser opp i noe som skulle være så ukomplisert og sommerfuglene forsvant og jeg følte meg sårbar og utrygg.

intimitet er bra når det er trygt og sårbart, men faen som det suger når det er sårbart OG utrygt.


noen ganger får jeg lyst til å sende en regning til folk: "hei, husker du den dagen vi pulte og du dreit i hvordan jeg hadde det? tenkte du likegodt kunne betale for det azz:
2500,- bes gitt snarest til kontonummer xxx xxxxxx xxxx"


2 comments:

  1. Det siste avsnittet.. Herregud jeg lo høyt. Og ja, intimitet kan virkelig suge.

    ReplyDelete
  2. Følelser gjør ting så mye skumlere, men også så mye mer intenst... Balansegangen er utfordrende.
    Haha, det hadde vært helt topp å kunne fakturere i slike situasjoner!

    ReplyDelete