Sunday, July 9, 2017

dag 9

det verste er at du ikke føles ekte lenger. at jeg ikke forstår om du var ekte. dette kommer av at alt gikk for fort, for fint de siste ukene, jeg bestemte meg for en gangs skyld å ikke tenke, bare være, nyte, i stedet for å tenke, tenke over hva jeg følte, og nå som du er borte og jeg har all verdens tid til å tenke, tenker jeg på hvem du er, om du er ekte, om du er virkelig, om du var virkelig, om du skal være virkelig igjen. Dette går forbi mitt behov for bekreftelse, dette handler om noe annet, men jeg vet ikke hva, og jeg vet ikke om det er nødvendig at jeg finner ut av det, men dette er det jeg føler og det er ikke OK, og det er ikke greit å måtte vente 17 dager til, 17 flere dager på å glemme deg, 17 flere dager på å finne ut av at du ikke egentlig eksisterer, ikke har eksistert, skal eksistere igjen noensinne. 

No comments:

Post a Comment